Бібліотека розпочала свою діяльність у 1929 р.
До послуг користувачів:
абонементне обслуговування;
обслуговування в читальній залі;
доступ до інформаційних ресурсів через мережу інтернет;
доступ до електронних каталогів;
консультативна допомога бібліографа;
тематичні бібліографічні ресурси з актуальних питань;
віртуальні презентації;
творчі акції; зустрічі з цікавими людьми; дні інформації; презентації; бібліографічні огляди тощо.
Подано дуже грунтовно опрацьований інформаційний матеріал,деякі факти,я особисто,не знала.Було цікаво ознайомитись і розширити свій кругозір. Робота заслуговує тільки подяки
Подано дуже грунтовно опрацьований інформаційний
ВідповістиВидалитиматеріал,деякі факти,я особисто,не знала.Було цікаво ознайомитись і розширити свій кругозір. Робота заслуговує тільки подяки
дякую
Видалити