01 грудня, 2014

День здоров'я



29 листопада в ЦРБ ім. М. О. Некрасова відбувся День Здоров’я «Мистецтво берегти здоров’я». Захід розпочався вступною бесідою завідуючої інформаційно-бібліографічним відділом Кобилко Л. М. «Кроки до здоров’я», в якій вона зупинилася на складових здорового способу життя.





Гостем Дня Здоров’я був Федір Іванович Лихацький – цілитель, майстер нетрадиційної медицини, винахідник засобів захисту від негативних дій електромагнітних випромінювань приладів, засновник асоціації «Геопланетарна безпека», ініціатор створення Всеукраїнського Екологічного Суспільства "РаМаЛи".
Федір Іванович розкрив тему «Духовні основи здоров’я».





Цілитель презентував свою книгу «Иерархия мироздания», в якій виклав своє бачення чотирьох опор успіху людини. Червоною ниткою виступу автора пройшла тема духовності української нації і залежність фізичного здоров’я людини від її духовності.







Сподвижник і однодумець Федора Лихацького, Юрій Шарамет, звернув увагу присутніх на залежність здоров’я людини від стану її хребта.









Учасникам Дня здоров’я представлено перегляд літератури «Складові здоров’я».

Немає коментарів:

Дописати коментар