27 жовтня, 2022

В єдності - наша перемога
      Це девіз авторів журналу "Радуга" та його читачів - багаторічних друзів і шанувальників літературних талантів. У бібліотеці "Деміївській" за участі працівників та читачів ЦРБ ім. М. О. Некрасова відбулась презентація двох номерів журналу, який тепер став літературним альманахом. 


    

   Головний редактор Юрій Ковальський розповів про те, що цього року журналу - 95 років. Планувався ювілей, але війна змінила усі плани. І тепер матеріали номерів розповідають про стійкість і мужність, про біль та сльози…


   Редакція отримала велику кількість віршів, дата народження яких - війна. І вони - дзеркала цієї ненависної і страшної події. Вони опубліковані під рубрикою - "Чорне небо війни". 
  Особливо боляче читати вірші Надії Агафонової - членкині НСПУ, яка загинула під руїнами будівлі Миколаївської облдержадміністрації, зруйнованої російською ракетою. Вірші з нової книжки, що так і не була опублікована.

Останній із могікан
        Дякую тобі, Боже, що я не москаль,
       Що мені не потрібні Крим і святий Грааль.
       Я сплю у дзвіниці. Я свідчу про дощ і сніг.
       Дякую тобі, Боже, за вкритий цвіллю пиріг.

       Я - церковний щур, і це не моя парафія-
       длубати сенс новітньої географії.
       Цієї зими зникне світло, вода і газ.
      "… прийди і вселися в нас, і очисти нас…"

       Я - король щурів. Я останній із могікан.
       Я хотів би у цій м’ясорубці зірвати стоп -  кран.
       Я біжу край шосе. Я бачу мертву дитину.
       Дякую тобі, Боже, що я - не людина…

   
  Зустріч із знайомими авторами на сторінках альманаху була, як завжди, цікавою. Це - і Сергій Тихий, і Михайло Юдовський, який ще і ілюстрував журнал, і В’ячеслав Верховський, і Ірина Іванченко, і Юрій Рибчинський, і багато інших.
 
 
  Ми вдячні видавцям та авторам альманаху за патріотичну позицію, 
за вірність своїй справі. І у цей ювілейний рік 
плануємо ще багато зустрічей із ними.



Немає коментарів:

Дописати коментар