24 червня, 2024

Презентація книги

Галина Вдовиченко Найважливіше - наприкінці

   Чоловік і жінка у стані війни, перемир’я і розчарування, надії та віри. Тридцять п’ять років разом, дорослі діти, складний період життя. Той час, коли нарешті варто зрозуміти, що ж насправді єднало й роз’єднувало цих двох.
     Це про стосунки чоловіка та жінки у вимірі життя самої письменниці.  Роман - аналіз того відрізку життя, який вони провели разом. Ця книжка проголошує прості, але водночас найважливіші речі: вміння прощати і співпереживати, не розмінюватися на дрібниці та цінувати кожну мить життя. У момент, коли ти втрачаєш людину, всі сварки та непорозуміння між вами враз стають неважливими.
  Сама Галина Вдовиченко про цю книгу каже: Цей роман для мене дуже важливий. ...я маю на нього дуже багато відгуків. ... Раніше тема любовних стосунків, взаєморозуміння між людьми в парі, в основному торкалася людей молодого та середнього віку ... А тут головні герої дуже немолоді... Я зрозуміла, що цей роман знайшов свого читача, і далі знаходить - я цьому тільки тішуся. 

У статті використані інтернет-матеріали

Немає коментарів:

Дописати коментар