08 квітня, 2015

До Всесвітнього дня здоров'я


7 квітня, у рамках проекту "Українська родина в просторі і часі: духовні та матеріальні цінності",
 у ЦРБ ім. М. О. Некрасова відбувся
круглий стіл «Здоров’я не купиш , його розум дарує», приурочений до Всесвітнього дня здоров’я. Захід з учнями КВРПУБ провела співробітниця нашої бібліотеки Тетяна Серебреннікова.


Тетяна розповіла про використання історично-національного досвіду здорового способу життя за традиціями українського народу. Виховання у кожній родині включає реалізацію досвіду багатьох поколінь. Все починається з сім’ї, батьки першими сприяють розвитку фізичного та духовного здоров’я дітей. Звертаючись до учнів, ведуча зауважила, що вони також можуть стати натхненниками та прикладом для своїх батьків і майбутніх дітей.


Відбулось обговорення гострих питань з цієї теми. Учням запропонували навести приклади ведення здорового способу життя.










Присутні ознайомилися з виставкою-роздумом «Здоров’я молоді – здоров’я нації».