16 грудня, 2019

Конкурс "Найкращий читач року"




  Наша бібліотека має свою цікаву, багату подіями історію. У стінах бібліотеки мають місце презентації книг, літературні та музичні вечори, історико – літературні години, а також засідання читацьких клубів. На книгах бібліотеки зросло не одне покоління людей.
 «Кожен з нас може отримати в бібліотеці душевний спокій, втіху в печалі, моральне оновлення і щастя, якщо вміє володіти тим дорогоцінним ключем, який відкриває таємничі двері цієї скарбниці», - писав Джон Леббок. Цей вислів, напевно, як найкраще репрезентує життя сучасної бібліотеки. 
  Цьогоріч в рамках заходів щодо святкування 90-річчя ЦРБ  ім. М.О.Некрасова на абонементі було проведено  конкурс «Найкращий читач року». Серед користувачів нашої бібліотеки ми провели опитування"Що для Вас бібліотека?" і ось що ми з'ясували...



  
   "Я  постійний читач бібліотеки, 
а книга – мій постійний супутник. Читання для мене прекрасний відпочинок і задоволення"





 собисто для мене  бібліотека – це чарівне місце, яке зберігає в собі дивовижні світи" 





"Бібліотека – це скарбниця мудрості, набута за багато років,  де можна дізнатися багато нового та цікавого"





 "Для мене бібліотека  – це джерело знань. Крім того, тут можна поспілкуватися з компетентними та ввічливими співробітниками, які люблять свою роботу"







  "Мені подобається наша маленька бібліотека. Це так чудово, коли є куточок, де можна відпочити душею"


    

  "Бібліотека для мене  – справжній інтелектуальний центр. Я дуже ціную книги і люблю читати. У книгах є відповіді на всі питання життя"


 "Мені вже багато років, але я все одно відвідую бібліотеку. Сюди хочеться приходити, тут приємно і затишно. Особливо мені подобаються  поетичні вечори, які додають   натхнення"








 "Дуже важливо в наш непростий час зберегти бібліотеки тому,  що вони залишаються для нас оазисом спокою та умиротворення"






 "На сьогоднішній день бібліотека  для нас  – це і центр освіти, і клуб за інтересами, і сховище скарбів світової та вітчизняної класики"



 "Книга не перестає відігравати значну роль у моєму житті. В бібліотеці я маю можливість спілкуватися з людьми, читати цікаву і захоплюючу літературу"



 


 "Бібліотека – це цілий світ, відкритий кожному, хто любить книги. Саме тут можна відшукати будь-яку інформацію та поспілкуватись з приємними людьми"








"Бібліотеки перетворилися на простір для саморозвитку і навчання, де люди з різним рівнем освіти знаходять вільний доступ до інформації" 






  

 "Для мене бібліотека  це джерело мудрості, оазис душевного спокою. Це  місце з особливою енергетикою та настроєм. Ніщо не може замінити спілкування з книгою"



"Бібліотека – не просто приміщення, де зберігаються книжки, а ще й особливий простірде кожний знайде собі затишок і відкриє для себе новий світ" 







   


  "Я дуже тішуся з того, що для моїх дітей завжди є можливість зануритися в чарівний світ казок і пригод"

 "Я відвідую бібліотеку протягом десяти років. Віддаю перевагу  мемуарній літературі, творам Михайла Булгакова, Гі де Мопассана та інших. 
  Я викладаю англійську мову в Центрі активного довголіття Голосіївського району та долучаю слухачів  наших курсів до читання"




 15 грудня відбулося нагородження переможців конкурсу «Найкращий читач року». В номінації "Читач – творча особистість" перемогла  Ніна Павлівна Забірка. 





 В номінації "Читач   літературний гурман" перемогла Оксана  Владиславівна Нарольська.




















В ці святкові дні нагородження читачів-переможців 
в інших номінаціях триватиме...

Немає коментарів:

Дописати коментар